i en drömmmmm....

...kan allt hända

Det är verkligen så. Jag är nog mästare på att dagdrömma. Vet inte hur många gånger jag kommer på mig själv svävandes på moln. Inte bokstavligt, men jag drömmer hela tiden. Är även en expert på att tänka. Tänker igenom allt hela tiden... Det är både positivt och negativt. Kan ibland bli för mycket tänkande. Som i natt. Jag gick och la mig runt 12tiden. Men somnade inte förens kl 03, och det var pga jag låg och tänkte på allt mellan himmel och jord. Börjar bli lite jobbigt faktiskt eftersom jag inte kan sova... Hittar inte John Blund till mig eller är det något jag missat som jag måste tänka igenom.

Jag vill leva i en drömvärld, allt är så perfekt och underbart. Efter alla tänkstunder vet jag exakt hur jag skulle vilja leva och med vilka! Och vem som skulle vara den lyckliga. Men allt är ju bara en dröm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0