14-12-2009

Sitter nu hemma hos min underbara kusin, Malin. Hon ligger och pratar i telefon medans jag sitter och kollar på Svenska hjältar. Är helt till mig över hur underbara människor det finns. Tänk om alla var så genomsnälla och hjälpte alla som behövde hjälp. Själv har jag fått mig en tänkare och ska verkligen börja hjälpa människor som behöver hjälp. De som behöver den hjälp jag kan ge dom ska självklart få den. Alla är värda ett underbart liv, för alla är självklart lika mycket värda.

De som såg programmet såg även en 10årig flicka som jobbade ihop pengar själv för att få mobbinggruppen FRIENDS till sin skola. Hon betalade det mesta genom att göra vykort. Hon är 10 år och hade ingen ork för att leva vidare pga mobbning... Att då ta tag i allt själv är helt otroligt starkt. Tror inte en vanlig vuxen människa hade klarat av att göra det...

En stor hälsning till alla som orkar hjälpa andra trotts egna problem!

Ta hand om er och alla i er omgivning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0