va? är det lördag?

tiden bara springer ifrån en. Vet inte hur mycket saker det är att hinna med. Man vill ju trotts allt mysa när det är sånthär underbart väder. Så det är det jag ska göra, bara mysa och koppla av, och spara allt det tråkiga till en dag då man verkligen inte vill vara ute. Smart va? :)

Igår hände det en del saker. Jag hade inte vaknat på min bästa sida, om man säger så. Var en helvetesdag helt enkelt. Men när kvällen började närma sig drog jag, Tilda Jenny och deras Duuudes ut på en liten ö för lite grill och chill. Blev jäättemysigt och vi alla lärde oss nog vem som ska grilla maschisar. Inte är det Tilda iallafall, med tanke på att halva påsen gick åt till att pröva grillställe och när det väl va hittat gick ca 20 stycken åt till se hur bra dom brinner. Eller vad säger du Tilda? nu gjorde jag det la gulligt. Vi behöver ju inte berätta hur de egentligen låg till med din grillning. höhö!

Idag blir det grillmys med några goa brudar at my place. Har laddat ipoden full med go sommarmusik, så det kan inte bli annat än toppen ikväll! Hoppas ni får en kanonlördag!

Love from me♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Huuuur mysigt som helst igår! :) och jag blev faktiskt ganska duktig på slutet det måste du hålla med om ;)

2009-04-18 @ 15:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0