Onsdag

Dagen började så dåligt den kunde börja. Sen blir de inte bättre av att min skola/klass är sämst på info. Så nu måste jag ta tag i mitt lilla skolliv och får se om de blir något nytt snart. Hoppas verkligen jag får gå tillbaka. Efter skolan blev det mysfika med Annisen och Vendisen! Supermysigt att få en sån kanon dag emd er två tjejer. Josse va även med en liten stund. Jag avgudar Annas underbara jacka. Helt sjukt snygg! Had jag inte sagt nej till. Efter tjejdagen åkte jag till jobbet en stund. Sjukt segt är en sak som är säker. Kom nyss hem då jag även hunnit köra lite bil med Mammsen. Så nu är jag helladdad för Karlshamn där de blir lite körlektioner med min moster!


Anna & Vendis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0