Hej hej! insåg att ja inte skrivit här på ett tag. ledsen för det. har varit så mycket i skolan. Den största anledningen till att a inte kunnat skriva är nog för att min data är trasig... Den är heltrasig. går inte ens att starta. Känner mig nästan helt naken när den inte funkar. Kollar på att köpa en ny. Men det är så mycket annat jag vill ha. Får se om Mor och Far kan hjälpa till lite. Vill helst ha en Mac Book. men får se:)

Ska på middag hos Annelie i klassen idag. ska bli lite sm¨mysigt. ska hem till Anna innan och göra mig iordning med henne. Vendela skulle varit med. Men hon åkte till Norge. Hade velat att hon var med, men bara hon har det bra så blir jag glad. Får se vad ja ska ha på mig ikväll. Blir nog ev. Min nya klänning ifrån Gina. Vet bara inte vad ja ska ha till. Hade inte tackat nej till att ha något utav Odd mollys kläder. Är helt galen i koftan med rosetter på. funderar på att införskaffa mig den när mina pengar kommer. Måste dra mig nu! Ha en toppen kväll!



 

Love ♥



 


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0