tisdag

Kom hem för en stund sedan ifrån en supermysig kväll med massa supermysiga tjejer.
Vi kollade mamma mia. Älskar den filmen men va otroligt osugen på att se på film. Va för trött för att koncentrera mig. Är nog efter den hektiska dagen på dagiset som gjort det.  Vi hade iallafall supermysigt. Har planer inför hela lovet nu.
Hoppas bara att allt blir som vi hoppas. Borde egentligen sova nu. Ska upp tidigt imorgon och jobba.
Segt. Men de blir säkert bra tillslut.

Ska förhoppningsvis ut med
Helena och Vendela imorgon. Vi får hoppas på det bästa.
Ska försöka orka mig in till stan någon dag med för att införskaffa mig lite nya kläder. Har ingenting i gaderoben nu, och det kan förstöra så fruktansvärt mycket. Hittade en supergullig blus på Gina. Men när jag skulle köpa den var den såklart slut. Så om någon sett en vit söt tunika någonstans så hojts till. Hade verkligen behövt det.
Måste bara säga att det är så fruktansvärt skönt med lov. Önskar att det vore lov oftare. Eller ännu hellre, att det inte var någon skola över huvud taget. Hade löst alla problem.
Måste sova.  Kika in på några av goingarna ja va med idag.
Louise, Helena, Vendela och Michaela

Love♥

P.s. Tjejer, tack för en supermysig kväll. D.s.



Saknar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0