♥Sunday

Söndag! engetligen gillar jag inte söndagar. Man känner verkligen hur fort helgen har gått och hur mycket man ville hinna med som man inte han. Känner att helger är det man går och väntar på hela tiden. Det är då man har tid att bara lära känna sig själv. Eller komma närmare sina vänner. Jag hoppas alla haft en toppen helg. Önskar att ja som sagt hade mer tid så ja kunde vara med alla ja älskar. Men de får ja spara till på lovet som börjar nu till helgen! Det ska bli så underbart. Idag ska jag bara vara. Mamma och jag ska köra lite bil så ja kan fixa min och Annas deal. Vi har en deal om att både jag och Anna ska ha körkort innan sommaren. För då ska vi åka på bilsemester. Vet inte vart vi ska åka. Men en sak som är säker är att vi ska shoppa. hihi! Längtar så mycket till ja har det där lilla kortet i min hand. Att kunna köra överallt. Gud va skönt de ska bli. Tillbaks till the real life. Pappa är iväg och köper Sushi. Ska bli kanongott. Sen lite senare måste jag plugga för vårat prov som vi ska ha i Företagsekonomi. Tycker att det ämnet är otroligt roligt. Tror ja ska bli ekonom eller något när jag blir vuxen. Får hoppas på att jag lyckas.
Ska gå tillbaka till mitt Tedrickande och Tvtittande nu.
Ha en fortsatt bra söndag!

Love♥



Underbar klänning ifrån Fendi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0