monday ♥

Kom precis hem efter ett läkarbesök i Alingsås. Skulle kolla hur de stog till. Ska få göra en titthålsoperation så man kan se till 100% vad det är som spökar. Får eventuellt tid inom en månad. Sen får vi se hur min framtid fortsätter. Om det blir så att ja ska fortsätta sattsa på en handbollskarriär eller om jag får förtidspensionera mig och börja med något annat. Va i skolan och tränade imorse. Tog en powerwalk och njöt av att känna mig lite fri för en gångs skull. Ska träna ikväll med. Sen måste jag plugga. Har prov i företagsekonomi imorgon. Men måste gå och äta nu!

Love♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e grym gummsan!(L) har saker att berætta vid frukosten imorgon... <3

2008-10-23 @ 23:13:16
URL: http://vendelafridell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0