Greys

Sitter och kollar på Greys. Jag älskar serier, det är som en drog. Man blir hetl fast i dem. Sitter i soffan som en softpotatis. Är helt slut efter ytliggare en dag på jobbet. Barnen på jobbet är helt ljuvliga. Deras kommentarer och alla underbara idéer. Tror dock inte att ja skulle klara av att jobba med sånt hela livet. Skulle blivit utgång till chez idag med Vendie och Helena. Men eftersom att jag jobbat hela dagen så är jag lite väl trött för att utsätta kroppen för det. Dessutom ska jag jobba imorgon och på fredag med. Tänkte spara alla krafter till helgen istället. Är redan nu riktigt laddad. Vet bara inte vad jag ska ha på mig på fredag. Tänkte åka till stan imorgon efter skolan. Är även sugen på Kungsmässan. Älskar Tara butiken. Behöver något svart. Men hittar bara massa söta och färgglada klänningar. Så imorgon är det sista chansen. Annars är jag körd. Ska förtsätta kolla på Greys nu. Ta hand om er.

Love♥


P.s. Någon som har tips på någon ljuvlig svart klänning? D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0