En Ljuvlig början på ett underbart lov. I fredags hade jag först lite myskväll med mammsen. Sen åkte jag och Vendela hem till våran favorit Calle. Blev lite singstar och Idol. Supermysigt. Lördagen kunde inte bli bättre. Tog det lugnt på morgonen och sov ut lite av den jobbiga skolveckan. Åkte sedan in till stan för att fika med Tilda och få lite nytt skvaller. Calle kom senare. Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning och taggade inför kvällen. Blev först lite förkrök hos Vendela med Sara, Linus, Vendie, Helena och Hannah. Sen kom några mer. kommer itne ihåg namnen..
Vi drog vidare till razzia efter alla om och men. Men det blev en sjukt lyckad kväll. Med några undantag.
Tack tjejer! ni gjorde helgen super.
I går tog jag det otroligt lugnt på dagen. Senare åkte jag hem till Sara för att ha en otroligt mysig kväll med henne Gia Vendela och Sandra. Vi laddade helt enkelt inför våran lilla biltur som gjordes idag.
Jag säger bara en sak efter denna underbara dag.
IM WALKING ON SUNSHINE!
Tusen tack för en underbar start på lovet!

Love♥







Kommentarer
Postat av: Johan

Vilka har hemma hos calle då? :O

2008-10-28 @ 17:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0