Efter en fruktansvärd början på dagen och jobbig dag i skolan åkte jag och min lilla favoritVendela, . Vi tog en snabb fika och prata lite om dagens problem. Vi gick även runt och spana lite och jag hitta grymt söta blusar/tunikor ifrån Raben Saloner på fiorucci. Får slå till på de imorgon när jag ska till stan. Hoppas på att min lilla favorit Tilda följer med.
Ska förövrigt på fest med Vendela Annelie Sandra och Helena imorgon. Lär bli kanon.
Ska ha myskväll med mammsen ikväll. hoppas på att min favoritkusin kommer med.

Sitter och diskuterar med Johan om vilka krav våra partner ska ha. Haha! vilka krav jag ställer. Får hoppas att jag hittar någon som håller dessa.

Love♥


Funderar på att slå till på dessa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0