vilken dag.

Råkade sätta klockan på 04.30 idag när jag skulle gått upp 06.30. Sen när ja skulle ställa om klockan blev det lite knas så vaknade senare när klockan ringde 09.30. Blev lite väl lång sovmorgon och det var inte jättebra. Har insett att jag börjat skaffa mig mitt egna lilla schema. Måste bli bättre på detta. Har ju bestämt mig för att strarta mitt nya liv. Det finns inga bortförklaringar för att inte sköta detta. Men har väldigt mycket som tynger ner mig just nu. Är otroligt orolig för operationen som jag ska genomföra nästa vecka. Sen är det något mer, kan bara inte komma på vad det är. Går alltid runt med oro i kroppen. Hoppas jag kommer på vad det är och får allt att bli bra. Fick iallafall otroligt bra hjälp av Frida på matten idag. Tack hjärtat! Det kändes som en del av den lilla kluumben försvann. Har även börjat fatta allt med geografin som vi har prov på. Jag Frida och Vendela har även bestämda planer inför helgen. Kommer bli kanon helg.

Var på ett litet möte idag om det jobbet jag har fått. Ser fram emot detta otroligt mycket. Känns ännu bättre att det är ett jobb som passar mig som handen i handsken. Får otroligt bra förmåner med detta jobbet med. Gratis träning och gratis solning. Ska kila iväg och plugga nu. Sen ska jag på en mysig promenad med Josefin.

Love♥

Gjort: Varit i skolan och på jobbintervju
Humör: Kanon
Planer: Plugga
Ser på: American Funniest homevideos
Lyssnar på: Systrar i jeans Soundtrack
Läser:  Geografi
Dricker:  Bubbelvatten
Äter:  Mammas Thaimat
Bästa: Jobbet
Sämsta: Klumpen i magen som aldrig försvinner


Kommentarer
Postat av: sofia

var jobbaru älskling?

2008-11-19 @ 20:03:56
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sofia gumman! jag jobbar på dagiset. men har fått jobb som funkykidz ledare på Lerums sportcentrum:D hur roligt som helst!

2008-11-19 @ 21:04:32
Postat av: vendela

lovee you sockertoppsjordgubb;)

2008-11-19 @ 22:15:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0