bowling

En fredag som känns. Är helt slut efter denna dagen. Med tidig morgonträning, historiaskrivande och prov så känns det skönt att komma hem och vila i en timme innan jag ska åka iväg för att bowla med laget. Tror även att vi ska äta lite. Blir nog mysigt. Tycker det är otroligt roligt att hitta på saker med laget. Vi har för det mesta ganska bra stämning och med många har man goa minnen som tex Spanien i sommras. Får se vem som får mest Strikes då. Har hört att det är en tjej som är grym på bowling. Tror hon heter Josefine haha! Efter bowlingen så har jag blivit medbjuden på en fest. Men tror inte jag ska gå på den. Vill spara alla krafter till imorgon. Va inne på Hm igår och såg att de hade fått in ngon speciall kollektion. Blev helt kär i den klänningen med rosett på ryggen. Fanns tyvärr ingen kvar så får hoppas på att man hittar någon annan fin. Den svarta hade jag velat ha på nyår eller imorgon. Längtar så tills imorgon. Vet bara inte vad jag ska ha på mig... Hoppas jag kommer på något eller hittar något nytt.

Love♥


Bilder på Hms speciall kollektion!

(bild ifrån H&M)


Gjort: Skolan
Humör: Bra men trött 
Planer: Bowla och äta med laget
Ser på: Mtv
Lyssnar på: Tv:n
Läser:  inget
Dricker:  Vatten
Äter: Päron
Bästa: Att provet var lättare än jag trodde
Sämsta: trött..
Väder: kallt och snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0