Tisdag

Hej sitter och kollar på D H W. Tycker dock att det programet börjat gå lite långt. Händer samma saker hela tiden fast med olika personer. Jag tyckte det var det bästa programet för något år sedan, men nu har Gossip och Grace blivit nya favoriter. Sitter även och funderar på om jag någonsin ska börja plugga. Tror dock inte att det kommer bli något idag. Är ganska trött efter dagen. Har varit med Vendela så gott som hela dagen. Vi tog oss en liten sväng på allum. Även om Allum nästan har några butiker som finns i stan är det inte alls lika stor chans att man hittar något. Har även tränat idag. Lika segt som vanligt. Nu sitter jag här framför datan. Ska nog sova snart. Längtar bara till lov. Är ju inte så långt kvar. Får nöja mig med helgerna tills dess. På lördag blir det fest med Frida och Vendela på marstrand. Sen eventuellt utgång. Det ska vara black and white tema så hoppas på att hitta något fint att ha på mig. Finns så mycket jag ska köpa när min pengar börjar rulla in. Hittade en jättesöt blus i stan häromdagen. Ljusrosa och jättesöt. Ska sova nu.

Love♥


Humör: Trött och seg
Gjort: Tränat.
Planer: Duscha och plugga
Ser på: DHW
Lyssnar på: Tv:n
Läser: Bloggar
Dricker: Bubbelvatten
Äter: Toastade mackor med parmaskinka, pesto och ost

Bästa: Mysdag med vendela
Sämsta: Tröttheten



Lista har jag kopierat ifrån Englas Showroom





Kommentarer
Postat av: sanna

Nejnejnej, du vet detkommer hända mer saker nu, City On fire (senaste, typ avsnitt åtta i säsong fem) är helt sjuk spännande, och ja, Dave är ju skitmysko ;P

Fast Gossip Girl är ju jättebra också, och grey's (:

Men DH har inte blivit dåligt ;D Dock ganska förutsägbart ;P

2008-11-22 @ 17:28:12
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0