storstädning

Kom nyss hem ifrån träningen och är verkligen hur seg som helst. Klarar inte av träningen mer. Kanske dags att börja tänka på refrängen. Eller iallafall trappa ner. Lite jobbigt att skolan får så mycket stryk av detta. Måste hitta ljuset i detta mörka hål. Hade iallafall en mysig dag och kväll med josse igår. Slutade med att jag sov hos henne. Vi slog även till på en liten fika idag. Sen gick vi våran lilla traditionella runda. Jag hittade två koftor. Den ena ska jag slå till på imorgon när jag ska vara med Anna. Vi ska ha en riktigt mysdag som börjar med en runda på stan. Sen ska vi hem till henne och äta massa god mat. Men nu måste jag fortsätta min grovrensning av mitt rum. Har samlat på mig så myket skit och småsaker. Ska även rensa ut lite kläder. Så ha en fortsatt trevlig kväll!


Gjort: Tränat
Humör: Sådär
Planer: Städa och sova 
Ser på: Tv
Lyssnar på: Tv:n
Läser:  På datan
Dricker:  Vatten
Äter: Inget
Bästa: Koftorna jag hittade idag
Sämsta: handbollen..
Väder:  Mörkt


Odd molly
Acne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0