söndag

God morgon! har inte kunnat sova så mycket inatt på grund av filmen på kanal 3 som vi tittade på. When a stranger calls. Inte så äcklig men otroligt obehaglig. Men samtidigt en film man bör se. Men ett tips, kolla på den på dagen om ni är som jag. Inte kan inse att film är film och går runt med en maxpuls hela tiden och är rädd att något eller någon ska hoppa fram runt nästa hörn.

Idag, den sista dagen på lovet ska jag vara hemma och ta de lugnt hoppas jag. Vill ta mig en liten powerwalk och bara njuta av det härliga vädret. Måste plugga lite med. Har sådan ångest över att jag inte öppnat böckerna på lovet. Inte okej! Hoppas på att Josse och Vendela vaknar snart så att vi kan gå ner och göra en go frukost. Är lite sugen på äggröra. Får se vad de andra tycker.




Humör: Glad och trött
Gjort: läst lite
Planer: Power walk och plugga.
Ser på: Dataskärmen

Lyssnar på: God damn youre beautiful med chester see
Läser: Om Jennys kväll!
Dricker: vatten
Bästa: Fint väder
Sämsta: skolan börjar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0