söndag.

Första advent och allt. Vet inte hur många gånger jag sagt det, men tiden går så fruktansvärt fort. Vaknade av att Mamma och Pappa kom hem. De har varit på landet hela helgen. När jag kommer ner har de dukat upp en underbar adventsfrukost. Efter frukosten satte jag mig och läste tidningen lite. Läste att min lilla idol favorit Johan Palm har blivit mordhotad. Påtal om Johan, så hoppas jag att det var någon som kollade på idol i fredags. Johans lila hysteriska fan som var helt galen. Tyckte det var lite småpinsamt. Men idag har jag iallafall pluggat och nu sitter jag med Vendela och kollar på Ensam hemma. Vi ska snart åka till Josse och sjunga lite singstar. En riktig myssöndag. Vi har även planerat att ha en riktigt lång mysig fika imorgon efter skolan. Jag ska även försöka hitta lite julklappar. Har någon något tips på vad man kan köpa till en kräsen lillasyster på 15 år? Ge mig tips är ni gulliga.

Love♥


Såg förövrigt en bra film igår. We were soldiers. Tror jag har blivit lite svag för krigsfilmer. Är ju bland de bästa filmerna. Händer alltid grejer och det är alltid så sorgligt. När jag såg denna filmenn ville jag bara vara med i den och döda alla motståndare. En film alla bör se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0