söndag.

Helgerna bara flyger förbi. De går så fruktansvärt fort allting. Det var ju nyss sommar men ändå är julen snart här. Jag älskar verkligen allt som har med julen att göra. Speciellt den mysiga stämningen som blir. Hoppas på att denna julen blir lika mysig som alla andra jular har varit i mitt liv.

Har haft en underbar helg. Den va ju lite längre än vanligt eftersom vi var lediga i fredags. Så i torsdags åkte jag upp till Hällevikstrand och hälsa på min mormor. Jättemysigt att bara bli ompysslad och koppla av lite. I fredags var ja på bio med Tilda, John, Johan och Calle. Vi kollade på bond som ja tyckte var ganska bra. Iocförsig tycker jag att alla filmer har sin tjusning. I lördags var det middag hos Sofia. En middag som var som förr. Vi hade alltid sådana middagar. Men efter lite intriger så blev det mindre och mindre. Men äntligen blev det av. Otroligt lyckad kväll. Måste göras oftare för det är verkligen kanonkul. Så nu sitter jag hemma. Lite halvseg och ångest över att helgen är över. Har precis kollat på Gossip Girl och gud vilka underbara kläder de har i den serien. Det är nog den bästa serien genom tiderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0