nervositet.

Jag är hur nervös som helst. Det är helt sjukt. Det är ju bara en operation. Men det känns som det är en otroligt stor grej som kan förändra hela mitt liv. Aja jag hoppas att det går bra. Idag har jag faktiskt inte gjort allt för mycket. Var i stenkullen och kollade på ett Funky Kidz pass för att få se hur allt går till när jag sedan ska börja jobba med detta. Sen åkte jag till Partille för att jobba lite och nu är jag hemma. Iochmed att jag ska opereras imorgon får jag inte äta något nu efter klockan 8. Tycker det är lite småjobbigt när det är både Bonde söker fru och Greys på tv. Det är ju så gott att bara sitta och småäta lite framför tv:n. Ska ut och gå lite senare för att rensa tankarna lite och försöka komma till ett beslut om hur jag ska göra med ett litet dilemma. Har fått kli i fingrarna när jag inte shoppat något. Behöver så mycket nytt just nu. Har verkligen inga kläder. Vet inte heller riktigt vad jag vill ha. Ska dessutom hitta en nyårsklänning och julklänning. Önska mig lycka till!

L♥ve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0