Måndag

Gud va dålig jag är på att skriva. Tycker faktiskt att det är lite roligt att ha en egen liten blogg. Men hur kul är den. Jag har ju inga bilder att lägga upp eftersom min kamera är trasig. Så ska införskaffa mig en ny. Sen har jag ingen egen data längre. Min har börjat strejka och vägrar att starta. Så det ska jag med försöka införskaffa. Är bara så mycket nu så jag hinner inte. Men ska försöka göra mitt bästa så att jag och de som är lite intresserade av mitt händelserika liv får lite information.

Idag var det första dagen efter ett behövligt lov. Dagen började med att jag försov mig och missade morgonträning. Nu i efterhand var det ganska skönt. Sen var det bara att börja ta in all information igen. Efter skolan blev det sushi med Sara Vendela och Linus. Vi gick vidare till Espresso House i NK och påvägen var jag bara tvungen att springa ner och kolla på Lexingtonöverkastet jag har blivit sugen på. Ska ju eventuellt göra om mitt rum så de överkastet hade passat perfekt. Får se vad tomten kommer med. Träffade senare upp josse och tog en mysig liten sväng på stan med henne. Köpte en blus ifrån Zara. Kan se om ja kan få en bild med min mobil. Mysigt iallafall att få tillbringa lite tid med min lilla sötnos. Har saknat henne. Josse fick också med sig lite grejer hem. Så denna gången blev det en lyckad shoppingrunda. Ska sätta mig och plugga lite företagsekonomi nu. Har prov imorgon och duktig som jar alltid är så pluggar jag alltid i sista minuten. Men ha en fortsatt trevlig kväll!

Love♥


Humör: Trött
Gjort: Skola och stan
Planer: Plugga
Ser på: Färjan

Lyssnar på: Tv:n
Dricker: Cola
Bästa: Shoppingen!
Sämsta: pluggandet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0