måndag

Snö och åter snö. Tycker det är otroligt mysigt. Vet ni vad. Det är den 24 november idag och bara en månad kvar till jul. Jag vet att jag sagt det innan men tiden går så fruktansvärt fort. Tycker bara det blir mer och mer romans i luften. Känns som alla hittar någon att dela de mörka och kalla stunderna med. Jag blir verkligen lycklig av att se mina närmsta vänner lyckliga. Men det finns en gräns. Som en person som ja har väldigt nära mig som för varje ny romans blir lyckligare och lykligare. Iallafall enligt den själv. Men om man haft ett förhållande där man tydligen älskade personen så fruktansvärt mycket att man offrar ens vänner och mycket mer så måste de vara väldigt smärtsamt att göra slut. Men dagen efter får man höra att denna personen hittat en ny. Det är klart att jag undrar om jag betyder så mycket för denne som personen säger. Men jag har verkligen märkt vilka vänner som står en nära och vilka man ska vara lite försiktiga med. Ta dig en liten eftertänkare och se vilka vänner som verkligen ställer upp för dig och visar att de bryr sig om dig. Det kan vara tufft men du kommer inse att det var skönt.

Åkte till skolan i morse för att träna. Kände mig inte helt fit for fight men tog mig en lång promenad och tränade sedan lite rehab. Kände mig lite sämre så åkte hem. Så nu sitter jag här med en kopp te och tittar på Desperat housewifes. Är på riktigt myshumör så ska bara ta det lugnt idag. Är otroligt nervös inför operationen som jag ska gör på torsdag.

Längtar otroligt mycket till Jul nu. Stämningen, alla mysiga ljus överallt och snö. är det bara jag som tycker att alla blir mycket trevligare och snällare när julen närmar sig?

L♥ve



Kommentarer
Postat av: Tilda

Du kan dela dom mörka kalla stunderna med mig om du vill (a) Och du, operationen kommer gå som en dans för dig <3 saknar dig hjärtat

2008-11-24 @ 17:48:53
Postat av: Genevieve

Gummann<3

Du skriver så extremt härligt va ! :) Jag vet vilka personer du syftar på ;) Promenad snart igen eller ? Puss Älskar dig

2008-11-25 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0