lördagmorgon!

Godmorgon! vaknade för en stund sedan och kände mig tvungen att ringa Vendela. Hon var på fest med mitt lilla gäng igår, och det första Vendela säger är: Dom är sjukt goa! Det kan jag verkligen hålla med om. Jag älskar att vara med mitt lilla handbollsgäng. Ett gäng med mycket kärlek, intriger och massa hemlisar. Men det är så det ska vara. Skulle följt med på festen igår men ville vara laddad för idag. Så igår åkte jag hem till favorit Calle. Johan och Glader va även där. Vi hade bara en mysig myskväll med lite innebandyprick och skräckfilmen 1408. Har sett denna filmen innan och har hört att den har två slut. Ett slut som är lite läskigare och ett litet mesigt. Vi satt och väntade på slutet och hoppades på att det skulle vara det läskiga. Men efter en hel film så kom det sämsta slutet. En riktig besvikelse. Hade iallafall en otroligt trevlig kväll. Så nu ska jag snart ta mitt pick och pack och åka till Frida där vi först ska ha en mysig spastund. Sen ska vi ha middag. Vi hade planer på att dra ut efter, men efter ett samtal ifrån Vendela med lite info får vi se vad som händer. Kommer iallafall bli en supermysig kväll! Har dock inte bestämt vad jag ska ha på mig. Får lösa det snart! ´Ha en underbar lördag!

Love♥


Gjort: pratat i telefon
Humör: trött.
Planer: jobba och hem till frida
Ser på: skärmen
Lyssnar på: Aerosmith- i dont wanna miss a thing
Läser:  -
Dricker:  latte
Äter: Macka
Bästa: Kvällen!
Sämsta: vet inte vad jag ska ha på mig ikväll...
Väder: Snö och kallt
Gårdagens Outfit: Kofta Odd molly, Vit tunika Gina Tricot, Svarta Jeans HM, Skor Vagabond, Armband Thomas Sabo och Snö örhängen glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0