lördag

guu va trött man är. Jag är trött konstant denna årstiden. Har precis sovit lite middag och sitter nu ooch kollar på Simon och Thomas på tv. Tycker faktiskt att inredningsprogram är otroligt roligt. Men tycker aldrig att de blir i riktigt min stil, så jag hade aldrig vågat ställa upp i ett sånt program.

Idag har jag varit i Förbohallen och kollat på JSM. Va otroligt roligt att träffa folk ifrån min gammla klubb och jag såg även en match de spela mot Hallby. Tjejerna vann med 1 mål så det var en spännande match. Iallafall de sista minuterna. Är riktigt stol över mig själv att jag orkat ta mig ut ur huset idag. Har nog fått kryck sjukan. Har så fruktansvärt ont i mina händer efter att hoppat runt på kryckorna i två dagar. Fattar verkligen inte hur jag ska klara två veckor... Får se allt posetivt. Det kommer man längst med.

Det blir bara närmare och närmare jul och imorgon är det tillochmed första advent. Måste börja köpa julklappar så det inte blir som det alltid blir vid jul. Att man är ute i sista minuten och det blir klappar som inte är någon man lagt ner tid på. Så iår ska alla klappar vara köpta med hjärtat och alla ska vara riktigt fina. Har även hittat en söt julklänning. Funderar även på en supersöt klänning ifrån odd molly som man kanske kan ha på julafton. Men har inte bestämmt mig riktigt om man kan de. Tror bara att ja tycker de för att jag ska få en anledning till att köpa den hihi! Kommer upp en bild på den sedan.

Hoppas alla får en trevlig Lördagkväll.
Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0