its a beautiful day!

Då var det söndag igen. Idag njuter jag faktiskt riktigt av min söndag för jag har haft en helt otrolig helg. Kan bara säga att det är en av de bästa helgerna på länge. Har varit glad hela helgen. Efter att få ha varit med mina underbara vänner hela helgen. Några av dem iallafall. Hade en otroligt fantastisk dag igår. Vi var först hemma hos Frida och myste. Vendela och Frida färgade håret och jag bara gick runt och njöt att den fantastiska skivan vi hittade med vårat nya favoritband Westlife! När vi va färdiga med allt vi skulle göra kom fyra otroligt goa killar. En av dom var Fridas pojkvän. Hade iallafall en fantastisk dag och kväll. Ska gå och sova nu.

Love♥

Gjort: Varit ute och gått och tagit det lugnt
Humör: glad!
Planer: SOVA
Ser på: Wallander
Lyssnar på: Tv:n
Läser:  Bloggar
Dricker:  Te
Äter: Knäckebröd
Bästa: Inte så långt kar till operation och jul! :)
Sämsta: ag vill ha någon att dela alla goa stunder med...
Väder: Minusgrader och stjärnklart
Gårkvällens Outfit: Klänning från Friis & Company strumpbyxor ifrån H&M Skor från Vagabond.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0