God morgon!

God morgon! sitter och äter en god frukost. En macka med philadelphia och parmaskinka och en latte. Kan inte bli en bättre start på dagen. Idag har jag ett prov att se fram emot. Inte jätteroligt. Men jag tror jjag har ganska koll på det. Måste även träna idag. Har varit otroligt dålig på det den sista tiden. Beror ju på att jag är skadad och snart ska opereras. IGEN! Inte jätteroligt men hoppas det blir bättre så att ag någon gång i mitt liv kan röra en handboll igen. Just nu är jag inte alls sugen på att fortsätta. Efter 2 år med bara rehabövningar så tröttnar man lätt. Men sluttjatat om det. Igår kväll när jag inte kunde sova låg jag och bestämde hur ag vill ha mitt rum. Så nu har ag en klar bild framför mig hur jag vill ha det. Får bara hoppas på att mam och pap går med på det. Vill ju helst flytta men blir nog inget med det. Får helt enkelt vänta tills jag kan flytta hemifrån själv. Då ska jag bo mitt i stan och ha nära till allt. Det ska ta ca 5 min till närmsta café som idag tar ca 20 min. Men måste kila iväg till verkligheten nu. Skolan. Ha en bra dag!

Love ♥

Kommentarer
Postat av: vendela

love på dig med <3

2008-11-04 @ 23:33:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0