God morgon!

vaknade upp efter en lite väl kort natt med lite sömn. Förstår inte varför jag vaknar så fruktansvärt tidigt. Jag kan gå och lägga mig vid 5 på morgonen. Jag är ändå uppe med tuppen. Eller vid 9-1o iallafall. Det är inte okej. Börjar bli lite orolig över att jag fått sömnproblem eller något liknande. Nu ligger jag iallafall i Vendelas soffa och väntar på att hon ska vakna. Funderar på att åka hem snart. Måste plugga och fira pappsen. Det är ju trotts allt fars dag idag. Ska svänga förbi Ica på vägen hem ifrån tåget och köpa en kokbok och ett kort. Skriver mer om helgen när jag kommer hem. Har iochförsig jättemycket att plugga. Så vi får se om jag hinner. Annars har jag lite tips om för de som bara ska ligga i soffan framför tv:n hela kvällen. Klockan 18.05  One Three Hill, 19.00 Gossip Girl på kanal 5. Sen 20.00 är det Ensam mamma söker på trean. OCh sist men inte minst så är det en film på fyran. Hemma bäst med Sarah Jessica Parker. En späcakd kväll. tur att inget krockar.

Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0