fan.

att det alltid ska hända mig. Kom nyss hem ifrån sjukhuset. Har gjort en titthåsoperation för att kolla hur det stod till i mitt knä. Minisken var trasig i ena kanten. Sen var det massa brosk som de skrapa bort. De såg även något jag absolut inte ville att de skulle hitta. Mitt korsband är av, igen! Snackade precis med doktorn som opererade mig och han sa att jag kanske skulle lägga handbollen på hyllan under en tid nu. För efter alla ingrepp jag gjort på så kort tid är mitt knä otroligt känsligt. Så jag tror det får bli lite mer golf för mig nu. Mår just nu otroligt dåligt. Så nu ska jag försöka bli bästa kompis med mina nya kompisar, kryckorna. Lär ju använda dom ett tag framöver tyvärr.... Ska ev opereras i Januari igen...

L♥ve

p.s. tack alla änglar som ställer upp för mig. Ni anar inte hur mycket det betyder för mig. Varenda ord ni säger just nu värmer otroligt mycket. kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: sofia

<3<3<3<3

de kommer ordna sig <3

2008-11-27 @ 21:07:49
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Caroline.

fyfan!!

2008-11-30 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0