Bebis.

Vaknade i morse med världens huvudvärk. Klarade inte av att ta mig ur sängen. Så jag låg kvar. Har suttit och spanat in bloggar hela morgonen. Har blivit helt fast i Gizmolinas blogg. Jättesöt. När man läser den vill man ju leva vuxenlivet och ha en liten söt prinsessa springande runt i huset. Jag vill ha en liten dotter. Inte just nu. Men om 10 år kanske. Gud vad jag längtar tills jag blir vuxen. Jag vet exakt hur jag vill leva. Får bara se till att det blir så. Ska börja med att skaffa mig en bra utbildning. Sen får vi se vad som händer. Blir lite sugen på att öppna en egen liten butik. Bara för att det är så roligt och gulligt att göra något personligt som sedan andra gillar. Ska kolla på tv nu. Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0