What a day.

Värsta dagen denna månaden iallafall! Efter en fantastisk helg men lite lite sömn så kunde man inte tro något annat än att denna dag skulle bli jättejobbig. Så snart ska jag nog gå och lägga mig. Iallafall lägga mig i sängen och läsa lite engelska och lite av Glamourtidningen jag fick idag. Är även lite sugen på att fortsätta läda på min bok. En sorts Kärlek. Påtal om kärlek så undrar jag faktiskt hur killar tänker. Vissa iallafall... Men tyvärr är det de som man träffar som är värst. Hur ska man veta vilka killar som är bra och vilka som är dåliga? Att dessa killar kan få en att må så fruktansvärt dåligt men samtidigt så otroligt bra. Lite jobbigt när mina nära kompisar träffar dessa och mår skit efter... Speciellt när det kommer så mycket underbara ord ur deras munnar som man i nästa sekund bara tror var skitsnack. Ord som betydde hur mycket som helst för en när man får höra dem, men när man sedan inser att dem inte betydde ett piss. Inte okej! Hoppas det finns en sorts bra kärlek!

Love ♥

Gjort: jobbat..
Humör: Trött
Planer: Sova
Ser på: Tv
Lyssnar på: Westlife
Läser: Engelska
Dricker:  Julmust
Äter: Pepparkakor
Bästa: Snart jul
Sämsta: Streessad!
Väder: Kallt
Outfit: Vit blus från Wera, Svarta jeans från hm, svarta boots från Vagabond och brun fransväska ifrån Hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0