torsdag!

jag är sämst på att uppdatera här på bloggen. Fick även klagomål idag av en av mina ära vänner. Så nu fick jag en liten kick att börja igen. Hade en mysig kväll med Min kusin malin och vendela igår. Vi pratade och åt nybakad kladdkaka som min kära syster hade bakat. Satt perfekt men det blev dock lite sent så imorse när jag vaknade. Hade bara en lektion idag så kändes lite ovärt att gå till skolan. Men jag gjorde det. Sen efter skolan så var det den traditionella fikan med alla goa handbollstjejer. Supermysigt med tanke på att jag aldrig träffar dom, eftersom jag går ett annat program på skolan. Vi bestämmde att vi ska ha en lite partykväll hos Linnsan snart. Så det blir kanon.

Har även varit på släktkalas hos min kusin. Tyvärr var inte Pontus där. Han är i Usa och går Collage. Saknade han faktiskt lite... Snart är det jul och jag har lite smått oanik pga att alla julklappar inte är köpta och jag har inte en ända liten julkänsla...

Gjort varit på släktkalas.
Planer bara ta det lugnt.
Äter inget alls. för en gångs skull;)
Dricker  vatten
Lyssnar Nyheterna på tv:n
Ser på . Datan
Bästa Löst klädproblemet till imorgon
Sämsta Vädret och paniken
Väder  Regnigt och ruggigt
Outfit Svart kjol ?, vitt linne H&M, svart kofta från Zara, svarta strumbyxor h&m, svarta boots från vagabond och smycken från Snö, Thomas sabo och Pearls for girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0