söndag.

Har precis varit ute och övningskört. Går bara bättre och bättre för varje gång så jag hoppas att jag tagit körkortet innan sommaren. Då blir det full fart vid hela sveriges kust hela sommaren! Hade en toppen kväll igår iallafall trotts lite händelser så blev det tillslut otroligt bra. Var på fest i örgryte med mina underbara och saknade handbollsgirls. En toppen kväll som avslutades med en promenad från örgryte till stan för att äta donken. Jag och Emelie hade en otroligt härlig och sångfylld promenix. Vi kom fram till att Göteborg är den bästa stadeni sverige.. Det är så nära till allt och man känner verkligen att det är hjärtat av Sverige. Så varför inte nominera allas vårat GBG till världens bästa stad?

Mina nya jeans ja köpte i fredags har gått sönder... Nitarna har lossnat så ska gå tillbaka med dom och hoppas på att dom ska laga dem eller så att ja får ett par nya.

Bilder från igårkväll,
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0