Rearus

Hade en underbar och rolig kväll igår med mina goingar på en liten fest hemma hos calle på Vallgatan. Så när jag och Vendy vaknade i morse var klockan halv två. Lite småstressade eftersom vi hade tänkt att gå på hockeymatch, men efter lite kruks så blev det inte av så vi drog oss mot stan för att checka av all julrea som börjat. Efter lite trängsel och smått panik av alla hektiska människor hittade jag en jättesöt blus och ett linne på Zara och en sammetsklänning ifrån Gina. Så imorgon när det bär av till Michaela så blir det invigning av min nya klänning. Kommer bli en dunder kväll med hennes Rödamattan- tema. Kommer bli en riktigt kanonkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0