Onsdag

Sitter och kollar på Greys nu. Älskar det. Kom hem för en stund sedan ifrån Josefin där jag och Johanna varit. Vi hjälpte J att fixa iordning  inför hennes tjejmiddag och sen sjöng vi singstar. Jättemysig kväll. Har även haft en otroligt mysig dag i Kungsbacka med Frida för att kolla in Raglady och Taras utförsäljning. Hittade verkligen inget alls. Kändes som det var väldigt utplockat. Hade ju även matteprov idag. Jag kunde verkligen allt och när ja öppnar provet fattar jag ingenting. Men alla tyckte provet var galet svårt så jag får trösta mig med det. Lite tråkigt bara när jag jobbat i flera veckor för att få bra på detta provet.

Imorgon ska jag till stan och försöka shoppa lite med Josefin. Sen ska jag hjälpa henne med att köpa mat inför hennes middag. Ska även eventuellt hjälpa Frida med att sitta barnvakt åt hennes moster. Så det kommer bli en riktig toppen torsdag. Hoppas jag iallafall. Har ju en lång go sovmorgona att se fram emot!

Gjort: Kollat på Greys
Humör: Glad och trött
Planer: Sova
Ser på: Tv
Lyssnar på: t vn
Läser: blogg
Dricker:  päronsaft
Äter: Fisksoppa
Bästa: Snart helg
Sämsta: Har inte sett hur julkalender är...
Väder: Mörkt..




Superfin Tunika ifrån French Connection. Tror jag gillar den vita mest!

Massa Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0