Måndag.

Segaste dagen på länge. Försov mig 30 min men lyckades ändå komma i tid till matchen vi skulle kolla på med alla handbollare i skolan. Kändes helt meningslöst. Var helt slut hela dagen med. Va och kolla lite på skolDM i handboll och hockey. Vill ju bara kunna röra mig som alla andra. Utan att känna smärta eller rädsla. Kunna känna mig helt fri. Fick min operations tid idag med påtal om allt. Ska opereras den 13 januari.

Var på bio med Annisen idag. Vi såg Australia med Nicole Kidman. Otroligt bra men lite väl lång. 2 h 45 min. Va mysigt att få lite egen tid bara jag och hon. Har även börjat fundera på att önska mig en sån liten bärbar dator i julklapp. Med tanke på att min har gått sönder. Vet bara inte om det är värt att önska sig en sådan liten bara för att man vill ha en dator. Är det någon som vet om dem är för små eller om de funkar att ha en sån? Funderar på en vit eller Rosa. Har verkligen panik. Vet inte vad jag ska önska mig eller vad jag ska köpa till andra. Det är skitjobbigt rent ut sagt.

Gjort Varit i skolan och på Bio
Planer Sova
Äter  åt precis en lussekatt.
Dricker  Saft.
Lyssnar Westlife
Ser på - Datan
Bästa Bion
Sämsta Ser inget ljus längre..
Väder  tråkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0