Lussekatter.

Sitter  och äter de nybakade lussekatterna jag Malin och Sandra har bakat idag. Supergott och börjar få lite julkänslor nu när julmusiken går på högsta volym. Är förövrigt helt förälskad i Last Christmas. En underbar låt som går rakt in i hjärtat. haha, nästan iallafall. Ska snart gå och lägga mig. Är helt slut. Känns som jag inte gör något annat än stressar och sover. Ser verkligen fram emot helgen. Imorgon ska jag på tjejmiddag hos Fröken J Olsson. Sen på lördag blir antagligen utgång med Hellie och gänget. Ska bli kanon! Idag så har jag inte gjort allt för mycket. Åkte till Frida imorse och tog en morgonfika. Vi pluggade även lite. Superdupermysigt! Va i stan lite med.

Ska sova nu!
Love

Gjort: Myst
Humör: Nere...
Planer: Sova
Ser på: Tv
Lyssnar på: Last Christmas
Läser: Svenskaarbete
Dricker:  Vatten
Äter: Lussekatter
Bästa: Helg imorgon
Sämsta: Streessad!
Väder: Kallt
Outfit: Klänning Noa Noa, Blus Lindex, Svarta strumbyxor och Boots från Vagabond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0