Lördag.

Jag har verkligen blivit sämst på att skriva här. Men men. Igår njöt jag riktigt av de otroligt mysiga vädret. Var inne i stan med Sofia och Carro. Vi hade det grymt mysigt. Vi skulle försöka få köpt lite julklappar. Men när man är i stan och vet att man inte har några kläder. (eller det känns så för att man alltid vill ha det nyaste och alltid känna sig så fin som möjligt) Men iallafall så lyckas man alltid hitta saker man inte ska köpa. Så igår köpte jag ett par skitfräcka Jeans/byxor ifrån Cheap Monday. Tror förövrigt att jag ska ha på mig dom idag när det blir utgång med alla goa lerumstjejer.

Igår var jag iallafall hemma hos Tilda på en liten Julmaskerad. Jag valde att vara tomte till slut. Va riktigt mysigt att träffa lite nytt folk och dessutom tillbringa tid med mina oldies. Åkte sedan till Vendela för lite efterfest. Blev ganska slö när jag kom dit så jag bestämde mig för att åka hem, och det var nog det bästa valet jag gjorde igår. Det är så skönt att komma hem efter en rolig kväll och bara lägga sig i sin egna säng.

Men som sagt, idag blir det nog utgång med hela gänget. Deras kompis Frida fyller 18 så det blir party för hela slanten. Ska nog hem till Carro innan på lite förfest. Hoppas bara jag mår bättre lite senare. För just nu tror jag att jag sitter med lite feber. Inte jättekul... Ha en toppen Luciadag idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0