Liseberg.

bloggtorka igen... Förlåt för detta. Men har varit på landet och tagit det lugnt. Så nu är jag hemma en snabbis efter att jag varit på Liseberg med Josse, Frida, Calle och Johan. Supermysigt verkligen. Lite väl mycket folk, men det var så härligt att änrligen ha varit där i år, så det var värt det. Har nog världens mysigaste vänner. Bäst helt enkelt.

Ska åka in till stan imorgon och fixa de sista julklapparna. Sen blir det landet igen. Härligt att få sig lite julstämning efter att vi gjort de riktigt juligt. Hade iallafall en superlördag med Vendela och Louise. Började med lite mys hemma hos mig och sen åkte vi hem till Calle på Vallgatan. En toppen kväll!

Ska mysa med min Favorit josse nu! Världens goaste och bästa Josse. Saknar förövrigt min Vendy här hemma.. Känns tomt utan dig älskling!


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: hööööö ska du säga bitch! :D:D <<3<3<3

2008-12-22 @ 23:46:41
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0