förlåt för dålig uppdatering

Sorry. Men jag har verkligen inte haft tid idag. Tog mig liite tid nu för att komma ifrån allt pluggande. Jag har matteprov imorgon, så idag har jag suttit och gjort alla tal för att vara säker på att jag kommer ihåg allt. Får se bara hur det går imorgon men just nu känner jag mig ganska säker.

Har inte hänt så mycket idag faktiskt. Var och fika på en håltimma med Frida, Frida och Vendela. Vi gick även till Raglady där jag köpte en present till fröken J och så prövade jag prime bootsen med. Är helt förälskad i dessa fantastiska skor. Sen väl i skolan igen hade vi historiaredovisning. Gick ganska bra förrutom att jag är grymt bra på att snubbla på tungan så allt blir helt fel. Åkte hem direkt efter skolan och tog mig en välförtjänt powernapp för att sedan ladda för plugg. Har suttit sedan 18 och räknat. Vid halv elva kom min pappa och syster hem ifrån deras träning. Var lite småirreterad men när de kom in och fråga om jag ville ha färskt bröd så sken jag upp ordentligt. Kvällens räddning! Imorgon ska jag till kungsbacka med Frida efter skolan. Ska bli riktigt mysigt att bara gå runt och mysa. Men måste sova nu.

Love♥

Gjort: Pluggat
Humör: Trött och stressad
Planer: Sova
Ser på: Matteboken
Lyssnar på: fläkten ifrån datan
Läser: Mattetalen
Dricker:  Te
Äter: färskt bröd
Bästa: Primebootsen och morgondagen
Sämsta: matteprov imorgon
Väder: kolsvart
Outfit: Rosa klänning från Friis, Kofta från Zara, Strumbyxor frånH&M Skor från Vagabond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0