cold heart.

Har verkligen varit sämst den sista tiden på att blogga. Men har haft fullt upp och har inte haft tillgång till någon data. Men nu sitter jag hemma hos min favorit Vendela och myser framför tvn. Vi ska åka med Frida till haga sen och vara barnvakter hos Fridas moster. Så ikväll ska vi ha en riktig myskväll med mycket gott! Hade en härlig dag i skolan men dock lite händelserik. Men allt löser sig min älsklings V. Föresten började det ju snöa igår. Otroligt mysigt men lite för kärleksfult för min del tycker jag. Fast är ändå lite glad att julen närmar sig med stormande steg och tyvärr har jag lite ångest över det. Har inte köpt en ända julklapp än! Är lite smått stressad. Löser sig alltid i sista sekund.

Lycka till Calle! Du är bäst och så värd det!

Gjort: Varit i skolan
Humör: Kanon!
Planer: Sitta barnvakt
Ser på: Tv
Lyssnar på: inget
Läser:  Blogg
Dricker:  Saft
Äter: Godis
Bästa: Är med min favorit Vendela
Sämsta: Det är kallt.
Väder: Minusgrader och lite snö
Outfit: Svart klänning Melmelli, jeans Hm, Smycken Snö och Thomas Sabo, Skor Vagabond




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0