1 dec

Snart är det Jul. Vid denna tiden om 24 dagar kommer man känna att det man längtat till så länga börjar lida mot sitt slut. Julen går så fruktansvärt fort. Julen är något av det bästa jag vet. Så fruktansvärt mysigt och kärleksfult. Är grymt glad för de som har någon att dela dessa mörka kvällarna med. Det mysigaste man kan göra som par är nog att gå på Liseberg. En dröm för mig och min kära Vendela. Vi snackade om detta idag när vi var på stan och kollade på NKs julutställning i fönstrerna. Vi var dock lite besvikna på årets skyltning. Inte så juligt och mysigt som det brukar vara. Iallafall så gick vi och diskutera hur lycklig Frida skulle vara över att hon hade en pojkvän som hon älskade och som älskar henne. Men vi kom fram till att det fick bli så att jag och V får bli årets julpar. Vi får gå på alla julställen och mysa ihop. Får fixa en kärleksfull vänskap och bara mysa. Blir toppen tycker jag.

C, allt löser sig på något sätt. Finns alltid här för dig. Vi löser detta tillsammans. Du är bäst!

Gjort: Varit i skolan och myst på stan
Humör: Glad men förvirrad
Planer: Plugga
Ser på: Julgrej
Lyssnar på: Julmusik
Läser: Bloggar
Dricker:  saft
Äter: Potatismos
Bästa: Har köpt min nyårsklänning och jag är sjukt nöjd
Sämsta: Mycket plugg
Väder: Mörkt
Outfit: Svarta Byxor från HM, Benvärmare från Bianco, Skor från Vagabond, vit klänning från Tessie och Kofta från Zara

L♥ve


Kommentarer
Postat av: vendela

du och ja jossan, du och jag älskling.<3

2008-12-02 @ 22:48:14
URL: http://vendelafridell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0